What blasts from ure speakers now

14085 replies [Last post]
BaZuKo
Houndog's picture
Offline
Joined: Apr 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

Red Hot Chili Peppers, Mother's Milk [remastered]

|sf|oi!
Oi-drt's picture
Offline
Joined: Aug 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

TOXIC BONKERS - NAZI FUCKERS

@dakarin ja tez i dlatego sram na nazistowskie scierwo, i smieszy mnei ze ktos kto slucha naziolskiej muzy o mordowaniu murzynow punkow zydow o wyzszej rasie i nienawisci itd. nazywa mnie xenofobem ale coz skoro tak myzlisz to moze nim jestem jakos przezyje

./DEF/'Dak-A-riN
Offline
Joined: Aug 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

"NAZI FUCKERS"
- Niezła poza. heh.

@Dezerter: Trochę przejrzałem twe posty i już rozumiem czemu się tak obruszasz. Jak widzę sluchasz punka i za takiego się uważasz. Anarchia?? LOL. Więc, ok jako odwet napiszę to w twoim wykwintym stylu: "sram na smieci" - mam nadzieję że teraz poczujesz się lepiej i napewno da ci to wspaniały powód do jeszcze większej agresji i nienawiści. co jest z tobą. Jak śmiesz oceniać coś czego nie słuchałeś. Może i jest to jak to określiłeś naziolska muzyka i co z tego? Antymon to zespół który ma rózne kawałki za to zajebistym powerem oraz... z praktycznie niezrozumiałym wokalem. Dlatego mi to nie przeszkadza. Zresztą to są ich poglądy ja nie muszę. ALE MOGĘ je popierać. Oni nie nawołują do zabijania ludzi tylko śpiewają o tym. A wiem, bo zainteresowało mnie o czym jest ten bełkot w ich kawałkach, dlatego zajrzałem do tekstów ich piosenek. Poczytaj i ty teksty tych swoich punkowych zespołów idoli i zastanów się nad nimi, czy naprawdę jest jakaś różnica? Bełkot to bełkot.
Jesteś ksenofobem bo mnie szufladkujesz. Oceniasz moją osobę po tym, że słuchałem jednego kawałka który pasował to twego wyobrażenia skin'a, nazisty czy co tam jeszcze. I widze że odnosisz się do mnie jako do takiej osoby. Napisałem Ci dlaczego tego slucham. Ale w Twoich oczach jestem juz jestem stracony.. Przestał istnieć nieznajomy człowiek. Stał się on nazistą. Po jednej piosence i kilku zdaniach.
Na czym więc polega odmnienność punka i skina? Na kryteriach oceny? Jaka jest róznica pomiedzy ocenieniem wartości człowkieka po kolorze skóry, narodowości a tym czego słucha. Retoryczne pytanie.
Wiesz, myslę że wolność polega na tym, że możesz być wspaniałym i odejść w glorii lub nie... ale... możesz też być złym i za to dostać zapłatę, lub nie...

Behemoth - (Satanica (1999) #01/14) - Decade of Oepion /3:18/genre: Death Metal/

My old nicks: Kr0n1X, St.Anger.

=-==== WE WANT E+(BRO-FrEEZE.cfg) SERVER WITH ROCKER ARENA 3 MAPS! ====-=

DOWNLOAD RA3 maps HERE

Install it and copy ra3mapXX.pk3 files from arena folder to baseq3 to play them on E+.
The best are : ra3map1, 5, 9, 11, 15 and 19

evol.mole
Offline
Joined: Jul 2004
Posts:
What blasts from ure speakers now

201-va-nrj_extravadance_vol_6_(hard_house_and_trance_mix-wax.mp3

plaYing on:
CPU: AMD 64 x2 3800+
MB: DFI LP Ultra-D nf4
GPU: Gigabyte X800XL 512MB
RAM: Kingston 1GB HYPERX
POWER: Tagan 480W (TG480-U1)
HDD1: WD 320GB 16mb
HDD2: WD 80GB 8mb
CRT: Samsung 997MB
Mouse: Logitech mx518
KeyB: Logitech UltraX
Speakers: Creative 2.1
Headset: Hama cs-408
Chair: Very OLD

|sf|oi!
Oi-drt's picture
Offline
Joined: Aug 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

@dakarin po pierwsze nie uwazam sie zadnego punka skina metala czy kogo tam sobie wymyslassz , po drugie nie powiedzailem nic ze ty jestes naziolem tylko ze naziolska muzyka to syf , po 3 powiedz co wiesz o anarchistycznej ideologii i sprawdz w slowniku co to znaczy xenofobia
nie amm zadnych idoli a texty kapel ktoeych slucham znam badzo dobrze
pozatym doskonale znam nazistowska muzyke napewno 100% lepiej niz ty "nie nawoluja do zabijania ludzi" Zabij tego punka .... nc hmm ajezeli
mowisz ja ja jestem agresywny ze cie nie nawidze a z drugiej strony nie przeszakdza ci w glosnikach muzyka o zabijaniu na tle rasowym czy jakim kolwiek inym tlyko dlatego ze nei rozumiesz textu a gdyby spiewali jak to sie fajnie gwalci male dziewczynki to tez bys sluchal bo power zajebisty?? Pozatym jezeli chodzi o tych Punkowych idoli to ty raczej cos poczytaj i pomysl czy to jest belkot http://www.wlochaty.most.org.pl/zamiana.html#nie_chce_przeminac masz pierwsza lepsza strona z textami kapeli ktora lubie kolejna sprawa nie mieszaj pojecia SkIna Punka i nazisty bo znam wielu skinow ktorzy nie sa nazisatmi sharp skins wiesz co to wiesz co to oi! skins nic nie wiesz wiec nie mow mi o tym bo to nie ja a ty napisales ze to pewnie jacys skini a co do tej wolnosci to wolnosc czlowieka konczy sie tam gdzie zaczyna sie wolnosc drugiego czlowieka bezwzgledu na nawszytko i to nie ja ocenilem ciebie a ty oceniles mnie i przyokazji sam siebie powiedzailes ze mozesz popierac poglady tamtych gosci albo nie jezeli nie popirasz to ok jezeli tak to jestes dla mnei nikim . A jezeli chodzi o muzyke to tez wiem sporo o niej co moze cie zdziwic i widze ze np lubisz metal wezmy Cannibal Corpse tez spiewaj o zabijaniu itd i nei powiesz ze tam nei ma powera ale ich texty inspirowane sa horrorami starymi komiksami itp a nie NzistowskoNacjonalistyczna ideologia wiec to ty zastanow sie nad tym wszytkim a Toxic Bonkers to nei zaden pozing jezeli chcesz wiedziec to poprostu posluchaj

{D*R*T} FAITH
Faith's picture
Offline
Joined: Dec 2004
Posts:
What blasts from ure speakers now

Does Anybody Know (Produced By Nasty Beatmakers)

Raptile - Fight Back
Raptile - Achtung Baby Ft Necro
Raptile - Sign Off

*RuBeN!*
Offline
Joined: Mar 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

That Deutsch Rapper?

x.foksie'loy.drt?
foksie's picture
Offline
Joined: Jun 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

One thng im working on right now... Damn im tired and stuck... I need inspiration. Big grin

I am proud of spreading a pirated Excessive Plus version and claim to be the original author, yay!

|sf|oi!
Oi-drt's picture
Offline
Joined: Aug 2005
Posts:
What blasts from ure speakers now

@dakarin masz poczytaj co robia ludzi miedzy innymi pod wplywem tego belkotu twojego http://free.ngo.pl/nw/katalog/1995.html
http://www.wprost.pl/ar/?O=2098
http://www.wprost.pl/ar/?O=44145&C=57

a teraz mi powiedz co robia anarchisci poczytaj w internecie co robia te smieci propagujac pokoj rownosc organizujac rozne akcje na rzecz zwierzat na rzecz glodnych dzieci a jesli nie mam racjii to mi podlinkuj tak jak ja to zrobilem prosze http://alteree.hardcore.lt/anarchoflash/
poczytaj albo przezyj troszke zanim cokolwiek napiszesz przez ludzi dzialajacych pod wplywem tych bzdur ktorych sluchales prawie zginal moj kumpel poprostu jechal na desce a ze byl czarny no to zasluzyl zey go zlinczowac na trzepaku na sznurku od prania ehh nie fart ze sie urwal sie chlopaki zawiedli wiec mnie nie wqwiaj takimi textami bo nic nie wiesz o tym

{D*R*T} Anemic
anemic's picture
Offline
Joined: Nov 2004
Posts:
What blasts from ure speakers now

Johan Pachelbel - Canon in D

All generalizations are false, including this one. ~ Mark Twain