iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

33 replies [Last post]
*shorty
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

up

|¯FC_| Edi<-
Offline
Joined: Dec 2011
Posts:
FI Finland
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

hmmm.. I couldnt get to computer last days. sorry about that. As I agreed on saturday 18, and we werent there you can take WO if you want.


Movendi: ne pla4'
-is0m3r: шел бы ты
-is0m3r: те как бы ваще пофиг во сколько в спектрах сидеть

DR*DIABLO
EL-D1ABL0's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)
|¯FC_| Edi<- wrote:

hmmm.. I couldnt get to computer last days. sorry about that. As I agreed on saturday 18, and we werent there you can take WO if you want.

and what i do with WO? blow my nose with it? lets reschedule it, we have time anyway, im gonna talk with the clan and see which days we're available on, lemme know aswell which days and time u guys can play and we'll find some date Winking

|¯FC_| Edi<-
Offline
Joined: Dec 2011
Posts:
FI Finland
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)
DR*DIABLO wrote:

|¯FC_| Edi<- wrote:
hmmm.. I couldnt get to computer last days. sorry about that. As I agreed on saturday 18, and we werent there you can take WO if you want.

and what i do with WO? blow my nose with it? lets reschedule it, we have time anyway, im gonna talk with the clan and see which days we're available on, lemme know aswell which days and time u guys can play and we'll find some date Winking

Just give me the date and time, and we will be there. It's ruff for me at the moment. Can't run after everyone asking for the time they could possibly play. Just give the time, and I will inform my guys!


Movendi: ne pla4'
-is0m3r: шел бы ты
-is0m3r: те как бы ваще пофиг во сколько в спектрах сидеть

DR*DIABLO
EL-D1ABL0's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)
|¯FC_| Edi<- wrote:

DR*DIABLO wrote:
|¯FC_| Edi<- wrote:
hmmm.. I couldnt get to computer last days. sorry about that. As I agreed on saturday 18, and we werent there you can take WO if you want.

and what i do with WO? blow my nose with it? lets reschedule it, we have time anyway, im gonna talk with the clan and see which days we're available on, lemme know aswell which days and time u guys can play and we'll find some date Winking

Just give me the date and time, and we will be there. It's ruff for me at the moment. Can't run after everyone asking for the time they could possibly play. Just give the time, and I will inform my guys!

i'll give u something else... A SLAP! what the fuck? i just readed schedule, there is no round 4 woof vs fc, round 4 we play vs rd, woof and fc play in round 7....funny balls is that im not playing with rd for play 1st with u...organized whole week and u didn't even show up...i just lost 1 week and 1 turn for a cw that ain't even supposed to be played now....i understood u got equinox in clan but man...don't get infected...

equinox
equinox's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
RS Serbia
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

i had nothing to do with this xd

p1atinum
Offline
Joined: Jul 2012
Posts:
EE Estonia
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

yeh, Edi, you have round 5 going on right now, with OF

boo

equinox
equinox's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
RS Serbia
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)
p1atinum wrote:

yeh, Edi, you have round 5 going on right now, with OF

we played last night vs skillz, wasnt that round 5?

p1atinum
Offline
Joined: Jul 2012
Posts:
EE Estonia
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)

nope, Eugen misspelled and wrote that it was fifth round, but it was fourth

boo

DR*DIABLO
EL-D1ABL0's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
Re: iFTL R4 FC vs MEOW( I mean WOOF)
p1atinum wrote:

nope, Eugen misspelled and wrote that it was fifth round, but it was fourth

fokkin beers maaaaan! Tongue