Double tap

100 replies [Last post]
.SHADOW
.SHADOW's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
RU Russian Federation
Re: Double tap
rUnThEoN?! wrote:

would you please not spam double post or something else? ty

no problem
just ban Tap Ligas Alone and lock this top)

JUMPS'FPS!
fps's picture
Offline
Joined: Mar 2008
Posts:
Re: Double tap

Well done Tap, at least now you dont hide that you are Ligas.
Im not realy worried about ur attempts to hack sites.

ALONE * DOUBLE TAP wrote:

Fps tell me pls

Why do not you tell everyone how you ever covered the Shadow:?
Everybody knows that the shadow was given a ban for 6 months.
Did you know that the shadow play on the beer server and aim + servers under different nicknames.
Why did not you tell the admins about it?
You helped him constantly.

Shadow and Pusik got their ban, they appologized that they were using cheats, they werent baned at beer as I know, they didnt change their nicknames and ISP's , they didnt try to make us fools, they were just WAITING till ban got over and I didnt support them NOHOW to avoid the rank ban.

And I suggest on the basis of the above unban Shadow and Pusik from ranking, because they showed self as good guys, they gave us evidences that you are Ligas, they didnt try to fool us, even they got their site hacked by such fking cuntard like you are and they were just waiting till time of the ban will end.

However, can you explain me how the fk did u raise ur english skills so fast?
The last ur post was smth like -

ALONE * DOUBLE TAP wrote:

These pictures gave me precisely Ligas.These images can make a whole bunch of...Wtf d4shadow?Reason?Why are you lying?Maybe because I did not take him to the clan? (I do not want cheaters in the clan).
Perhaps because,his team (WTF) lost to us a few times? (this is stupid).He knows that I do not LIGASTAEV.

I repeat that sm1 still helps him from his old rus-rail-cheat team.

!@#$%&*( terror )_
terror's picture
Offline
Joined: Feb 2007
Posts:
GB United Kingdom
Re: Double tap

Dunno wtf is going on here but I was the one who banned shadow.
And I handed over a 6 months ban. For me it's kinda riddiculous
to change the verdict everytime we change ranking moderators.
Am I missing something ? why isn't shadow unbanned yet ?

edit:
Can't say that I was following shadow for those 6 months,
I don't know if he was involved with cheats again but if not
then I demand him to be unbanned. Shadow was asking
me on msn like 5 times if he will be unbanned when
the 6 months will pass. I only could answer: "If u are good now
then u should be unbanned, but ask darkangel and blackrose,
they are the mods now and they will decide i suppose"
Now what should I say to him ? "Ask skullhead and fate" ?
Where is the justice ?
It can't be like now when new mod arrives and changes verdicts.
What if tomorrow we will have another "new" ranking mod
and he/she will decide to change all verdicts of his/her predecessors
and unban all serious cheaters just like that, because he/she
decides ?

I know 2 things:
- the law is not retroactive
- people can't be judged twice for same crime

didn't u have this at school ?

.SHADOW
.SHADOW's picture
Offline
Joined: Jan 2011
Posts:
RU Russian Federation
Re: Double tap

nice one fps and terror
real nice one guys

n1xter
sub_nixter's picture
Offline
Joined: Dec 2005
Posts:
Re: Double tap
JUMPS'FPS! wrote:

And I suggest on the basis of the above unban Shadow and Pusik from ranking, because they showed self as good guys

hmm are u familiar with the memo " once a thief, always a thief" ?

JUMPS'FPS!
fps's picture
Offline
Joined: Mar 2008
Posts:
Re: Double tap
n1xter wrote:

JUMPS'FPS! wrote:
And I suggest on the basis of the above unban Shadow and Pusik from ranking, because they showed self as good guys

hmm are u familiar with the memo " once a thief, always a thief" ?

well, not realy, in some cases like with Ligastaev we can see that he did everything to trick us and avoid the punishment.

But theese 2 guys were just waiting till deadline drops out. I think that was a good lesson for them , and they wont use cheats again, because now they understand that if they will be caugth again, they will be forever baned.

so Im voting for 2nd chance for both, also terror allready promised it while he was rank mod, so, I dont understand why do we have situation like this one.

n1xter
sub_nixter's picture
Offline
Joined: Dec 2005
Posts:
Re: Double tap

well imho, cheat - permanent ban...thats how u end up with cheaters. just like in real life.if u use steroids or any drugs in sports - ur career is over.

A K L
trx's picture
Offline
Joined: Sep 2010
Posts:
Re: Double tap
n1xter wrote:

well imho, cheat - permanent ban...thats how u end up with cheaters. just like in real life.if u use steroids or any drugs in sports - ur career is over.

as some1 said in other topic - this game is not for money Happy and real life sports are for sure Winking so we can't compare both. but anyway i have same opinion like u. ban forever for all cheaters.

Quote:
"Omg, I just watched demo from cpm14, watching first 3 min is enough for me, pls ban this cheater, clear WH."

© 2011 ASCARI * DS. All rights reserved.

khaz'
Clan/TS Moderator
Offline
Joined: Aug 2009
Posts:
PL Poland
Re: Double tap
A K L wrote:

n1xter wrote:
well imho, cheat - permanent ban...thats how u end up with cheaters. just like in real life.if u use steroids or any drugs in sports - ur career is over.

as some1 said in other topic - this game is not for money Happy and real life sports are for sure Winking so we can't compare both. but anyway i have same opinion like u. ban forever for all cheaters.

+1

"Of all the things I've lost, I miss my mind the most."
- Mark Twain

^t
smasherchif's picture
Offline
Joined: Oct 2009
Posts:
Re: Double tap
JUMPS'FPS! wrote:

But theese 2 guys were just waiting till deadline drops out. I think that was a good lesson for them , and they wont use cheats again, because now they understand that if they will be caugth again, they will be forever baned.

so Im voting for 2nd chance for both, also terror allready promised it while he was rank mod, so, I dont understand why do we have situation like this one.

oh yeah?
look at these (just didn't bother myself to search more):
http://www.excessiveplus.net/forums/thread/shadows-issue
http://www.excessiveplus.net/forums/thread/locked-parody-fallen-shadow#comment-294666
http://www.excessiveplus.net/forums/thread/be-lol-or-not-to-be-lol-that-is-the-question?page=6#comment-293426
note 1: plz, read OPs, not just comments i gave you links to; also, look through entire threads.
note 2: if my memory doesn't fail me, there was also a story about pusik faking some1.

imo, they're untrustable.

cheers


.p4l/:bR.Shady'XYN! wrote:
Fuck! I just thought of the most awesome pun about the BC vs Smurfs final game and the flames that followed :
"In Soviet Moldavia, Pole rages YOU"
like 2 months after Call me

3M'darkangel wrote:
// 09:30:49 27.06.2010, UNKNOWN LOCATION,
Name { "Biotoxin" }
IP { "localhost" }

SHUDDER wrote:
People are training hard to hide their autoshoot so well while gain enough skills to win (or at least compete on similar level) without them. This is getting insane or provoked. I feel like I would cut myself with Ockham's Razor if I claim a cheat there.