[closed]Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

107 replies [Last post]
madbringer
Madbringer's picture
Offline
Joined: Jan 2006
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D
weed  <3 wrote:

i voted for "NO! because i have whores that give me more then normal gf soft sex :D" i dont care for internet girls...

Enjoy your STDs.

!@#$%&*( terror )_
terror's picture
Offline
Joined: Feb 2007
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D
alienM wrote:

Krisu wrote:
OMG oO

Terror, I have a question for you. Are you a gay? o_O

PS I'm asking seriously.

hehe, maybe he is only shy Winking
Kiss

I'm shy but not via internet,
I'm gay but only via internet,
I am noone but not via internet,
I like attention but only via internet.

edit:
It means that via internet i can be and do whatever I want.

Think about it, is your real name Fiasek ? or is it your alterego?
And why did u chose to name yourself Fiasek ? why didnt u
use your real name ?
To pretend u are someone else ?
Well same as everyone around here Happy
Feel the power of internet the bank of mistifications and
fabric of lies.

btw no im not gay, althou i find it funny to pretend xD

eu.jeff
jeffrey's picture
Offline
Joined: Aug 2006
Posts:
NL Netherlands
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

terror Big grin

UFFAS * DSS
Ufasas's picture
Offline
Joined: Jan 2006
Posts:
GB United Kingdom
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

hahahahaha, Terror read my mind, psy-co , buhahaha, n1, he can go for 2 edition, calendar for girls, calend for guys, LOL

I would teach you how to play, but I don't know myself!
Cfg used
Mice owned
My girlfriend

mzi.ql
mzi's picture
Offline
Joined: Apr 2010
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

Terror Big grin  Gościu co Ty fanzolisz? Jaki Fiasek??? xD Zastanów się i napisz jeszcze raz, bo coś tu zryłeś Big grin hahaha lol

He's crazy xDDD

!@#$%&*( terror )_
terror's picture
Offline
Joined: Feb 2007
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D
Krisu wrote:

Terror Big grin Gościu co Ty fanzolisz? Jaki Fiasek??? xD Zastanów się i napisz jeszcze raz, bo coś tu zryłeś Big grin hahaha lol

He's crazy xDDD

1st of all pls avoid posting in different languages then english.
2nd of all xD my bad, I was pretty stoned, I saw your nickname
I remembered first part of it "Bloody" xD and I instantly started posting
towards "bloody fiasek" xD sorry

btw "fanzolisz" ojapierdole xDDDDD

mzi.ql
mzi's picture
Offline
Joined: Apr 2010
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

Terror, "fanzolisz" - This is a male word. Oops. I guess you do not know, what it means xD

Fiasek
Offline
Joined: Apr 2010
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D

I do not know exactly the whole discussion on this subject but I think it is about me xD

My English is weak. Sorry

alienM
alienM's picture
Offline
Joined: Jun 2009
Posts:
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D
!@#$%&*( terror )_ wrote:

I'm shy but not via internet,
I'm gay but only via internet,
I am noone but not via internet,
I like attention but only via internet.

edit:
It means that via internet i can be and do whatever I want.

Think about it, is your real name Fiasek ? or is it your alterego?
And why did u chose to name yourself Fiasek ? why didnt u
use your real name ?
To pretend u are someone else ?
Well same as everyone around here Happy
Feel the power of internet the bank of mistifications and
fabric of lies.

btw no im not gay, althou i find it funny to pretend xD

OMG, Terror baby, you sound like a women, so much philosophy, boys are mostly "meh" type... Winking

eu.jeff
jeffrey's picture
Offline
Joined: Aug 2006
Posts:
NL Netherlands
Re: Who Wants A Calendar for 2011 with excessive girls :D
alienM wrote:

!@#$%&*( terror )_ wrote:
I'm shy but not via internet,
I'm gay but only via internet,
I am noone but not via internet,
I like attention but only via internet.

edit:
It means that via internet i can be and do whatever I want.

Think about it, is your real name Fiasek ? or is it your alterego?
And why did u chose to name yourself Fiasek ? why didnt u
use your real name ?
To pretend u are someone else ?
Well same as everyone around here Happy
Feel the power of internet the bank of mistifications and
fabric of lies.

btw no im not gay, althou i find it funny to pretend xD

OMG, Terror baby, you sound like a women, so much philosophy, boys are mostly "meh" type... Winking

you proof again how stuppid you are Tongue and youre lak of men knowledge